FM Logistic pomoże firmie ETi European Food Industries w wejściu na polski rynek

Firma ETi European Food Industries S.A. powierzyła FM Logistic realizację usług magazynowych.

2018-08-01 16:02:13

ETi, producent czekolad, herbatników, ciastek oraz słonych przekąsek, należy do 100 największych przedsiębiorstw w Turcji z rocznymi przychodami rzędu 1,3 mld USD.Firma posiada w swojej ofercie 300 różnych produktów, które oferuje pod szyldem 45 marek. Posiada 8 fabryk zlokalizowanych w Turcji i Rumuni. Obecnie, w ramach rozszerzania działalności na kluczowych rynkach europejskich, firma debiutuje na polskim rynku.

W ramach zawartej umowy, FM Logistic przeznaczyło na potrzeby ETi powierzchnię magazynową zlokalizowaną na platformie logistycznej w Mszczonowie. W trzecim kwartale br. na potrzeby dystrybucji produktu Milk Burger udostępniony zostanie tureckiej firmie magazyn produktów świeżych FM Fresh, znajdujący się również w Mszczonowie.

Wierzymy, że wejście na polski rynek jest jedną z najlepszych decyzji, związanych z nową strategią ekspansji ETi. W obecnej chwili Polska ma doskonałe warunki makroekonomiczne, roczna wartość rynku przekąsek przekracza 5 miliardów Euro i naszym zdaniem wciąż jest na nim miejsce na tak dużego gracza jak ETi. Dlatego poszukiwaliśmy partnera logistycznego, który dzięki swojej rozwiniętej infrastrukturze, pozwoli nam na zbudowanie silnego systemu dystrybucji naszych produktów. Wybór padł na FM Logistic - mówi Aleksandra Chrzanowska, general manager ETi European Food Industries S.A. w Polsce.

Początkowo ETi zamierza zaoferować polskim konsumentom 38 produktów z 11 marek, obejmujących takie kategorie jak: czekolady, herbatniki, ciasta, wafle oraz słone przekąski. W pierwszym roku działalności w Polsce firma chce zainwestować kilka milionów euro, głównie w budowę sieci dystrybucyjnej i pozycjonowanie produktów na sklepowych półkach.

Jest nam niezmiernie miło, że firma ETi zdecydowała się powierzyć nam realizację usług magazynowych. Wierzymy, że dzięki naszemu doświadczeniu i zaangażowaniu, ten debiut rynkowy okaże się udany. To już kolejny nowy klient FM Logistic w Polsce w tym roku. Obserwujemy ogromne zainteresowanie polskim rynkiem wielu zagranicznych producentów i dystrybutorów. Dlatego też cały czas inwestujemy w naszą infrastrukturę: nowe platformy logistyczne i centra przeładunkowe - powiedział Tomasz Oczkowski, dyrektor ds. Rozwoju Biznesu CE w FM Logistic. 

(Źródło: FM Logistic)

ZNAJDŹ NAS: