Zalando łączy sprzedaż online i offline

AKTUALNOŚCI
Zalando pogłębia współpracę ze sprzedawcami stacjonarnymi w oparciu o model Connected Retail - do końca roku na niemieckiej platformie dostępny będzie asortyment 600 sklepów dotychczas dostępnych wyłącznie offline.

Zalando do końca roku rozszerzy model współpracy z handlowcami stacjonarnymi – Connected Retail - o udostępnienie na niemieckiej platformie asortymentu ponad 600 sklepów tradycyjnych. Projekt ten rozpoczął się w firmie cztery lata temu. Zalando udało się stworzyć otwarty ekosystem, będący polem współpracy wszystkich grup branży modowej na płaszczyźnie cyfrowej. Ambicje Zalando w tym zakresie nie...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • sześć numerów magazynu „Logistyka a Jakość”,
  • dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej,
  • dostęp do czasopisma w wersji online,
  • dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ... i wiele więcej!

Przypisy