Odbiór paczki za pobraniem dostępny w sklepach Żabka

DHL Parcel uruchomił obsługę przesyłek za pobraniem w Punktach Partnerskich. Od teraz można zamówić paczkę do wszystkich sklepów Żabka w Polsce i zapłacić za nią przy odbiorze - kartą lub gotówką.

2019-03-11 13:30:02

Do tej pory sklepy sieci Żabka obsługiwały jedynie przesyłki przedpłacone, teraz klienci mają możliwość decydowania, czy zapłacą za paczkę wcześniej, czy dopiero przy odbiorze. To kolejna usługa, jaką DHL Parcel wprowadził w Punktach Partnerskich dla swoich klientów. Oprócz odbioru paczek można tam też dokonywać zwrotów, wykorzystując etykiety dołączone przez e-sklep lub wygenerowane online. Do Punktu można również przekierować przesyłkę, jeśli okaże się, że nie będziemy obecni w miejscu, które pierwotnie wskazaliśmy jako miejsce doręczenia. Sieć Punktów Partnerskich to bardzo elastyczne rozwiązanie, zwiększa wygodę i oszczędza czas. Jeśli dodatkowo można tam np. zrobić zakupy, atrakcyjność takich miejsc rośnie w oczach klientów jeszcze bardziej. Wybierając Punkt jako miejsce dostawy klienci sami decydują, kiedy odbiorą przesyłkę i mają na to aż 7 dni. Dodatkowo większość z nich jest czynna do 21:00 lub dłużej.

Punkty Partnerskie to zdecydowanie bardzo rozwojowy rynek. Rosnąca liczba użytkowników i ich pozytywne oceny potwierdzają, że to dobry kierunek dla dalszych inwestycji. Rok do roku ilości przesyłek obsługiwanych w naszych Punktach rosną ponad 6-krotnie mówi Maciej Dudek, kierownik ds. sieci punktów dostępu DHL Parcel – Im więcej Punktów jest na rynku, tym klienci chętniej z nich korzystają, podaż generuje popyt. Ich dużą zaletą jest na pewno cena, konkurencyjna w stosunku do kuriera „do drzwi”. Z kolei my jako firma, dzięki Punktom realnie minimalizujemy oddziaływanie naszego sektora na środowisko, ponieważ przesyłki mogą trafiać w jedno miejsce i redukujemy tym samym częstotliwość przejazdów w ramach powtórnych doręczeń.

Rozwój Punktów Partnerskich jest mocno związany z dynamicznym rozwojem rynku e-commerce. Jak prognozują specjaliści z firm consultingowych, sprzedaż w sieci osiągnie niedługo 10% wartości całego handlu detalicznego w naszym kraju. To boom, którego nie da się zatrzymać, dlatego firmy kurierskie nie ustają w poszukiwaniu rozwiązań, pozwalających optymalizować ostatnią milę.

(Źródło: DHL Parcel Polska)

ZNAJDŹ NAS: