GLS Poland rozszerza swoją ofertę

Firma kurierska umożliwi teraz pozostawienie paczki bez podpisu we wskazanym przez odbiorcę miejscu. Jak to działa?

2018-03-14 15:36:34

Za sprawą FlexDeliveryService GLS Poland na bieżąco informuje o planowanym czasie dostarczania przesyłki, a także pozwala zadecydować, kiedy i gdzie można ją odebrać. Teraz usługa w Polsce została rozszerzona - odbiorca może wyrazić zgodę na pozostawienie paczki bez podpisu. Oferta skierowana jest głównie do odbiorców indywidualnych, którzy chcieliby otrzymać przesyłkę mimo swojej nieobecności pod wskazanym adresem. Nowa usługa jest również rozwiązaniem sytuacji, z którymi wielu kurierów spotyka się na co dzień - próśb o pozostawienie paczki bez podpisu.

Chcemy być najlepszą firmą kurierską, zarówno dla nadawców, jak i dla odbiorców, oferując im kompleksowe rozwiązania, które dostosowują się do ich stylu życia i potrzeb. Dlatego rozszerzyliśmy funkcjonalności naszej usługi FlexDeliveryService. Rynek logistyczny w Polsce rozwija się bardzo intensywnie. Cieszymy się, że mamy w tym swój aktywny udział - mówi Tomasz Kroll, dyrektor zarządzający GLS Poland. 

Usługa została już sprawdzona na zachodzie Europy i spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem. W taki sposób dostarczana jest znacząca liczba przesyłek do niemieckich odbiorców. Często wyrażają oni nawet zgodę na stałe pozostawianie paczek we wskazanym przez nich miejscu. Co ważne, doręczenie następuje pierwszego dnia roboczego, nie trzeba czekać na przyjazd kuriera, kontaktować się z nim przez telefon czy wybierać alternatywnej formy dostawy.

Nową opcję wybiera się podczas przekierowania przesyłki w ramach FlexDeliveryService. Wystarczy wskazać hasło „Zgoda na pozostawienie bez podpisu”. Po zaznaczeniu pojawia się pole z krótkim opisem usługi. Odbiorca otrzymuje dwie wiadomości e-mail - pierwszą z potwierdzeniem zamówienia, a kolejną, gdy paczka zostanie już pozostawiona we wskazanym miejscu na terenie adresu doręczenia. 

Wybrany obszar musi być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Wskazane miejsce nie może również narażać paczki na zniszczenie. Po dotarciu pod wskazany adres, kurier każdorazowo weryfikuje, czy miejsce spełnia kryteria bezpieczeństwa. 

Jeżeli wybrany obszar nie odpowiada warunkom dostawy lub dotarcie do niego nie jest możliwe, kurier powinien podjąć próbę kontaktu telefonicznego z odbiorcą. Jeżeli skuteczne dostarczenie jest nadal niemożliwe, proponuje mu inną formę realizacji - doręczenie alternatywne, do punktu ParcelShop lub w kolejnym dniu.

(Źródło: GLS Poland)

ZNAJDŹ NAS: