POD NASZYM PATRONATEM: IV edycja konferencji DELIVER

DELIVER to wydarzenie skierowane do wybranych liderów handlu i działalności operacyjnej największych europejskich detalistów. Tegoroczna edycja konferencji odbędzie się w Lizbonie 5-6 czerwca br.

2019-05-07 13:47:44

Przyglądając się przyszłości łańcuchów dostaw, w każdej sesji plenarnej DELIVER wezmą udział mówcy z USA, Azji i Europy. Program konferencji zostanie otwarty przeglądem najnowszych osiągnięć w AI już tworzą nowy paradygmat w handlu detalicznym, realizacji i dostawie.

Jako jedna z najbardziej innowacyjnych firm na świecie, Alibaba przedstawi swoją wizję napędzanej przez AI dystrybucji i handlu detalicznego, a globalne firmy konsultingowe byprenture, Capgemini i PwC skomentują rewolucję detaliczną.

Wraz ze wzrostem wykorzystania technologii w magazynach, wzrasta popularność automaycznych robotów. Tę tendencję zobrazuje Ocado, największy na świecie sklep spożywczy online,
którego sukces jest wynikiem maksymalnej automatyzacji procesów, Cdiscount, wiodące francuskie przedsiębiorstwo z branży e-commerce, GreyOrange, jeden z najlepiej finansowanych startupów innowacyjnych na świecie i Rakuten Intelligence, którego badania rynkowe opierają się na badania rynkowe opierają się na najbardziej szczegółowych danych dotyczących handlu cyfrowego.

Coraz częsciej stosowane rozwiązania to także automatyczne ciężarówki, samochody dostawcze i roboty. Podczas sesji poświęconej tej tematyce firma Uber ujawni swoją przygodę z automatyzacją i cele, jakie chce osiągnąć w najbliższym czasie w branży trnsportowej.

Continental zaprezentuje swoje pionierskie technologie mobilności towarów połączonych, AutoX wyjaśni swoją technologię dostarczania robotów, a ZhenRobotics zaprezentuje, jak zmieniające się samonapędzające się roboty.

Końcowa sesja plenarna skoncentruje się na nowej fali bezgotówkowego handlu detalicznego, opartego na sztucznej inteligencji, co z pewnością jest największym zakłóceniem w historii handlu detalicznego.

(Źródło: DELIVER Events)

ZNAJDŹ NAS: